Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

2 ian. 2011

About last year and for next year...

Hai sa folosesc si eu traditionalul La multi ani! pt anul care a venit.
A trecut 2010, un an care a avut multe urcusuri si coborasuri pentru everybody. Toata lumea a imbatranit, a devenit melancolica...eu am depasit pragul de 21 de ani;)) Desi sunt cea mai mica in majoritatea grupurilor din care fac parte...acum ma simt MARE
Nu vreau sa fac o lista cu ce am realizat...pentru ca niciodata nu este de ajuns, trebuie mai mult si mai cu spor. Vreau sa cresc si mai Mare si sa devin OM prin toate actiunile mele.

New resolutions for 2011:
...sa fiu sanatoasa...sa nu mai sughit atat de des, sa nu mai starnesc rasul celor din jur:d
... familia si prietenii sa fie sanatosi:)
...sa iau examenul de licenta cu nota mare
...sa ma hotarasc ce program de master vreau sa urmez
...sa intru la buget la master
...sa scriu articole mai multe si mai bine; sa fiu remunerata pt ele
... sa fac cat mai multe nebunii
... sa profit de timpul in care nu am iubit:p
...sa fiu maleabila cu baietii;))
...sa am prieteni mereu langa mine:)
... sa-l gasesc pe el...sau pe ei:))

Un comentariu:

  1. Dear Blogger,
    it is really nice to read for you.
    I like your words below.
    I hope you write in english so then i can read for you.
    Best wishes forever
    Dr.Fahd
    Smile:)
    At first when I see you cry
    Yeah, it makes me smile
    Yeah, it makes me smile
    At worst I feel bad for a while
    But then I just smile
    I go ahead and smile

    RăspundețiȘtergere