Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

26 mar. 2010

Bis...pentru MIRCEA BANICIU



Aseară am fost spre ruşinea mea...pentru prima oară la un concert Mircea Baniciu. Spun ruşinea mea...pentru că acum îmi dau seama ca abia acum am descoperit misterul muzicii Mircea Baniciu. Trebuie să spun că am rămas placut impresionată de tot ce s-a întâmplat acolo, in clubul Fire. Concentrul de muzică folk e un alt fel de spectacol...este o muzică de suflet, pentru oamenii care simt într-adevăr versurile din acele cântece. Iar domnul Baniciu este un artist de o mare sensibilitate la public...nu l-am lăsat să plece până nu s-a întors de 3 ori să cânte la bis-ul scandat de noi. Printre noi, publicul care-l aştepta pe maestrul Baniciu, şi-a făcut apariţia şi Alexandra Ungureanu.
Aseară, Mircea Baniciu a mai câştigat cel puţin un fan...pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu