Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

25 mar. 2010

Dor...


Simt că nu progresez cu nimic în a-mi îndeplini visul...cu cât lucrez şi mă ocup de problemele actuale...mai mult mă îndepărtez de ceea ce vreau eu să fac. A mai trecut un an...ziceam ca sunt abia anul I de facultate...şi ca o sa am timp...dar se pare că am ajuns în anul II de facultate şi nu am avansat deloc...
Anul trecut... m-am împărţit între job, între practică, între prieteni şi alte ativităti. Oboseala...? Nu o simţeam fiindcă timpul mi-l petreceam făcînd ceea ce-mi place. Acum încerc să gasesc o cale de a mă întorce în acel loc în care timp de 3 ani m-am simţit ca acasă...deocarece am petrecut foarte mult timp acolo. Încerc...şi într-un mod foarte elegant parcă mi se inchid toate uşile...dar nu-i problemă...Există şi o vorbă... " mă dai afară pe uşă...eu intru pe geam " .
De asta sunt o fire perseverentă, pentru a răzbate şi a reuşi.
So...Tvr, here i am !

2 comentarii:

  1. Iti doresc sa ajungi acolo unde ai visat mereu.

    Mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos...sper sa fie asa. Iti doresc si tie la fel:)

    Paste fericit!!!

    RăspundețiȘtergere