Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

28 apr. 2010

Deja-vu

Merg pe strada, te vad, te stiu de undeva, ma mai uit inca o data la expresia fetei tale, intorc capul dupa tine si raman cu ideea ca te stiu de undeva. Dar de unde te stiu? Tu nu ai intors capul dupa mine. Mi-a ramas intiparita mimica ta, dar nu numai, ci toata situatia de fata. Eu te vad, ma uit insistent la tine, si parca te stiu, parca am mai avut feeling-ul acesta. Merg la sala, ma intalnesc cu tine, vorbim, ne aducem aminte, povestim, facem exercitii, si iar am sentimentul ca am mai trait asta odata. Dar cand? E prima oara cand merg la sala. Si totusi, stiu, simt ca am mai trecut odata prin acest pasaj al vietii mele. Lumea spune ca se numeste deja-vu. Dar mi se intampla de prea multe ori acest deja-vu. Oare pentru ca am " memoria fetelor" ?i don't know, dar acest sentiment ma urmareste mereu. Sau e vorba de reincarnare? Deocamdata nu cred in nici o astfel de stiinta, insa am nevoie de un raspuns la acest deja-vu, la sentimentul ca ii stiu pe majoritatea celor pe care ii vad in drumul meu.

2 comentarii: