Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

3 apr. 2010

Paşte fericit !

Este Paştele...toata lumea se duce acasă pentru a petrece acestă sărbătoare în familie. Dar eu sunt deja acasă...şi am fost mereu. Eu plec de acasă ca să petrec cu prietenii. Uneori mi-ar fi plăcut şi mie să fiu din provincie şi să mi se facă un dor nebun de casă, de familie şi de tot ce am lasat în urmă, de prietenii din copilărie. Dar nu...eu sunt din Bucureşti...şi nu plec acasă de Sărbători, pentru că am fost mereu acasă. Cred că ăsta este un motiv pentru care cei din provincie aşteaptă mereu sărbătorile cu sufletul la gura...e un prilej de a se duce acasă.
Lăsând toate aceste lucruri la o parte, în perioada Sărbătorilor Pascale vă doresc sa fim mai luminati, mai buni, mai plini de căldură şi iubire în suflet...şi să Iertăm.

BUCURIA vine din lucruri marunte, LINISTEA vine din suflet,
CALDURA SARBATORILOR vine din inimile noastre! Sarbatori Fericite !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu