Smile:)

At first when I see you cry
Yeah, it makes me smile
Yeah, it makes me smile
At worst I feel bad for a while
But then I just smile
I go ahead and smile

24 sept. 2010

Vreau sa rad :). Cum facem?

Am si eu o singura dorinta pe lumea asta. Sa rad, adica sa zambesc, nu sa rad ceva;)) .
Sa intalnesc oameni nebuni, care nu se gandesc la ziua de maine.
Sa stau pana dimineata in orasul trist, sa cutreier strazile inca in constructii, si sa fii alaturi de mine.

Vreau sa fiu printre acei oameni rebeli, sa am parte de o doza de nebunie, sa nu ma mai gandesc ca am crescut
si trebuie sa-mi fac un rost in viata.
Fii bun si ajuta-ma sa rad, ajuta-ma sa-mi traiesc doza de nebunie, ia-ma langa tine si fa-ma fericita.
Si totusi, sunt curioasa.
Daca ai putea sa-ti scrii destinul, sa scrii o carte dupa care sa fie dictata viata ta, crezi ai fii multumit de ceea ce faci>?
De modul in care ar decurge viata ? Iti dau eu raspunsul. Nu vei fi multumit, pentru ca esti spontan, nu stii niciodata ce vrei, si cum sa decurga lucrurile.
Acum vreau sa invat sa cant la chitara:)
Ieri am simtit dorinta sa dansez pe masa.
De acum, fac ceea ce simt, nu conteaza ca se uita lumea. Daca rad, asta simt,asta fac, asta sunt:)
I don't care if i'm without you...
i'm fine and i smile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu